Chiron.png
Skogur.png
Title transparent.png

Witaj na polskim wiki Clicker Heroes
Możesz tutaj znaleźć informacje o grze Clicker Heroes i
możesz napisać wszystko co o niej wiesz, więc pomóż nam rozwijać wiki.

Obecnie edytujemy 17 stron z całkowitą ilością 822 edycji i potrzebujemy każdej pomocy jaką możemy otrzymać!
Dzisiaj jest środa, czerwiec 28, 2017, 14:53(UTC)

Zabijaj potwory, zbieraj złoto, ulepszaj bohaterów, używaj umiejętności, szukaj skarbów, zabijaj bossy i odkrywaj nowe światy w tej epickiej przygodzie!

Oficjalna strona Clicker Heroes
Oficjalna strona
Graj bezpośrednio na oficjalnej stronie lub na jednej ze stron podanych poniżej!
Steam
Kongregate
Armor Games
Newgrounds

Ostatnia aktywnośćEdytuj

O grze
Clicker Heroes jest grą idle stworzoną przez Playsaurus, deweloperów Cloudstone, popularnej gry MMORPG. Niektóre funkcje obejmują zapisywanie/wczytywanie, wyciszanie, opcję dla niższej jakości, manualny i automatyczny zapis, postęp w trybie offline, twardy reset, osiągnięcia, statystyki, pasek umiejętności, 45 bohaterów i możliwość donacji za profity.

Więcej z Fandomu